Garantie en Klachten

Garantie

Wij hebben alle vertrouwen in de producten die we verkopen. We gebruiken ze zelf ook ;)
Mocht er toch iets mis zijn met het artikel dat je bij ons hebt gekocht. Laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Natuurlijk zorgen we dan voor een oplossing.

Niet tevreden ?

Wat als je het niet eens bent met ons ? Het zou misschien eens kunnen gebeuren dat wij een besluit nemen waar jij het niet mee eens bent. Dan willen wij natuurlijk graag dat je contact met ons opneemt zodat we kunnen kijken of we er samen uit kunnen komen. Je kunt ons bereiken via mail kawaiikei.nl@gmail.com of via telefoon 0518-420715.

Maar wat als we er samen niet uit komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.