FAQ

Wat je moet weten over onze stoffen ?

Stoffen kunnen niet terug gestuurd worden omdat ze op maat worden geknipt voor jou. Behalve als je een hele rol stof neemt ;)
Natuurlijk zijn weef en drukfouten daar een uitzondering op tenzij we het op de site bij de stof hebben vermeld.

Was stoffen altijd voor je ze gaat verwerken. Was de stoffen bij voorkeur op de hand maar in de machine niet boven de 30 graden. Doe ze in ieder geval niet in de droger.

Onze stoffen zijn niet geschikt voor het maken van nachtkleding voor kinderen.

Ondanks dat onze foto's gemaakt zijn door een professionele fotograaf kan het voorkomen dat een stof er toch iets anders uit ziet in het echt. Deze afwijkingen in kleur en/of structuur zijn geen reden tot klacht of retourzending.

Houd er ook rekening mee dat als je stof nabesteld de volgende zending kan afwijken qua kleur en/of structuur. Je kan ons altijd even mailen om te vragen of we nog van dezelfde stofrol kunnen leveren.

Tevreden ?

Ben je tevreden over onze producten en service dan vinden we het heel fijn als je dat laat weten via onze Facebook pagina ,via google of via een uitnodiging voor een beoordeling. Wij waarderen dit heel erg en willen je vast bedanken voor je moeite.

Niet goed ? Geld terug of ruilen ?

Als een product je toch niet bevalt mag je het op eigen kosten retour sturen. Wij betalen je dan het hele bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst terug. Stoffen kunnen niet terug gestuurd worden omdat ze op maat worden geknipt voor jou. Behalve als je een hele rol stof neemt ;)

Laat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons weten.dat je het artikel retour wilt sturen. Je hebt daarna nog 14 dagen om het retour te sturen. We gaan ervan uit dat je het artikel in goede staat en in deugdelijke verpakking terugstuurt. 

Stuur ons  een e-mail met je factuurnummer en het artikel waar het om gaat. Of meld het artikel retour via je account. Vertel ons of je het artikel wilt terugsturen of omruilen. Je krijgt dan binnen 24 uur antwoord van ons. Als je alleen retour wil sturen kun je ook het retour formulier gebruiken.

Het betaalde bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort zodra we het geretourneerde artikel terug in ons bezit hebben.  De kosten van het retour sturen komen voor rekening van de koper. Het opnieuw opsturen van geruilde artikelen is voor onze rekening. 

Voor meer informatie kijk op onze pagina retourneren.


Verzendkosten ?

Wij verzenden via PostNL en DHL en vragen een bijdrage in de verzendkosten. De kosten voor Nederland zijn € 2,99.

Levering in het buitenland

Het is mogelijk om vanuit het buitenland te bestellen. Dit kan voor europa via de check out, staat jouw land er niet tussen dan kan alleen per mail via kawaiikei@outlook.nl.
Wij verzenden via postNL en DHL en de kosten zijn als volgt:

West Europa

Envelop post van  00  tot 100 gram    € 7,00
Pakket  van 100 gram tot 2 kilo         € 12,50   DHL
Pakket  van 2 kilo tot 5 kilo               € 18,00   DHL
Pakket  van 5 kilo tot 10 kilo             € 22,00   DHL

Rest van Europa

Envelop post van  00  tot 100 gram    € 7,00
Pakket  van 100 gram tot 2 kilo         € 18,50   DHL
Pakket  van 2 kilo tot 5 kilo               € 22,00   DHL
Pakket  van 5 kilo tot 10 kilo             € 28,00   DHL

De VS, Canada and Australia

Envelop post van  00  tot 100 gram  € 7,00
Pakket  van 100 gram tot 2 kilo       € 28,00   DHL
Pakket  van 2 kilo tot 5 kilo             € 36,00   DHL
Pakket  van 5 kilo tot 10 kilo           € 56,00   DHL


Betaalgegevens ?

Per bank
Mocht je een betaling willen overmaken naar ons dan mag je dat doen naar het volgende ibannummer NL78RABO0145541622 t.n.v. Art View te Oudeschoot.

Paypal
Je paypalbetaling kun je sturen naar kawaiikei.nl@gmail.com.


Niet tevreden ?

Als je niet tevreden bent met je aankoop of er is iets mis met het product. Dan willen wij natuurlijk graag dat je contact met ons opneemt zodat we kunnen kijken of we er samen uit kunnen komen. Je kunt ons bereiken via mail kawaiikei.nl@gmail.com of via telefoon 0513-631563.

Wat als je het niet eens bent met ons ? Het zou misschien eens kunnen gebeuren dat wij een besluit nemen waar jij het niet mee eens bent. 

Als we er samen niet uit komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.