FAQ
Wat je moet weten over onze stoffen?
Stoffen kunnen onder bepaalde voorwaarden retour gestuurd worden. Stoffen met weef en/of drukfouten mag je om die reden terug sturen tenzij we het op de site bij de stof hebben vermeld.
Was stoffen altijd voor je ze gaat verwerken. Was de stoffen bij voorkeur op de hand maar in de machine niet boven de 30 graden. Doe ze in ieder geval niet in de droger.
Onze stoffen zijn niet geschikt voor het maken van nachtkleding voor kinderen.
Ondanks dat onze foto's gemaakt zijn door een professionele fotograaf kan het voorkomen dat een stof er toch iets anders uit ziet in het echt. Deze afwijkingen in kleur en/of structuur zijn geen reden tot klacht of retourzending.
Houd er ook rekening mee dat als je stof nabesteld de volgende zending kan afwijken qua kleur en/of structuur. Je kan ons altijd even mailen om te vragen of we nog van dezelfde stofrol kunnen leveren.
Staaltjes?
Wij leveren geen staaltjes van de stof omdat we vaak maar een beperkte hoeveelheid van een stof kunnen inkopen. Dan willen we er niets van opknippen voor staaltjes. Als het om een stof gaat die we vaker inkopen en je wilt er veel van afnemen, dan willen we wel eens een uitzondering maken.
Tevreden?
Ben je tevreden over onze producten en service dan vinden we het heel fijn als je dat laat weten via onze Facebook pagina, via Google of via een uitnodiging voor een beoordeling. Wij waarderen dit heel erg en willen je vast bedanken voor je moeite.
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
WebwinkelKeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Niet goed ? Geld terug of ruilen ?
Als een product je toch niet bevalt mag je het op eigen kosten retour sturen. Wij betalen je dan het hele bedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen na ontvangst terug.
Laat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons weten dat je het artikel retour wilt sturen. Je hebt daarna nog 14 dagen om het retour te sturen. We gaan ervan uit dat je het artikel in goede staat en in deugdelijke verpakking terugstuurt.
Stuur ons een e-mail met je factuurnummer en het artikel waar het om gaat. Of meld het artikel retour via je account. Vertel ons of je het artikel wilt terugsturen of omruilen. Je krijgt dan binnen 24 uur antwoord van ons. Als je alleen retour wil sturen kun je ook het retour formulier gebruiken.
Het betaalde bedrag wordt binnen 14 dagen teruggestort nadat we het geretourneerde artikel terug in ons bezit hebben. De kosten van het retour sturen komen voor rekening van de koper. Het opnieuw opsturen van geruilde artikelen is voor onze rekening.
Voor meer informatie kijk op onze pagina retourneren.
Verpakking?
We verpakken de artikelen die we verzenden zo compact mogelijk zodat we zo weinig mogelijk vul materiaal hoeven te gebruiken. We verpakken wel stevig omdat we het belangrijk vinden dat het door jou bestelde artikel zonder beschadigingen bij je aankomt. Om deze redenen en vanwege de kosten hebben we ervoor gekozen geen cadeau verpakkingen aan te bieden.
Verzendkosten?
Wij verzenden via PostNL en DHL. Verzending in Nederland is voor stoffen € 5,95 en voor sieraden € 3,95. We verzenden binnen 48 uur op werkdagen.
Levering in het buitenland
Het is mogelijk om vanuit een aantal andere landen dan Nederland te bestellen. Dit kan via de check out. Als jou land er niet tussen staat kun je niet bij ons bestellen omdat we niet naar jouw land verzenden.
Wij verzenden via postNL en DHL en de kosten zijn als volgt:
Belgie
Alleen sieraden € 4,95 PostNL
Pakket van 0 gram tot 2 kilo € 12,50 DHL
Pakket van 2 kilo tot 5 kilo € 18,00 DHL
Pakket van 5 kilo tot 10 kilo € 22,00 DHL
Europa
Alleen sieraden € 5,95 PostNL
Pakket van 0 gram tot 2 kilo € 12,50 DHL
Pakket van 2 kilo tot 5 kilo € 23,00 DHL
Pakket van 5 kilo tot 10 kilo € 29,00 DHL
Buiten Europa
Door de hoge wereldwijde verzendkosten en pakketten die vaak niet op hun bestemming aankomen, hebben we besloten om niet meer buiten Europa te leveren.
Betaalgegevens?
Per bank
Mocht je een betaling willen overmaken naar ons dan mag je dat doen naar het volgende ibannummer NL78RABO0145541622 t.n.v. Art View te Oudeschoot.
Paypal
Je paypalbetaling kun je sturen naar kawaiikei.nl@gmail.com.
Reviews
We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Niet tevreden?
Als je niet tevreden bent met je aankoop of er is iets mis met het product. Dan willen wij natuurlijk graag dat je contact met ons opneemt zodat we kunnen kijken of we er samen uit kunnen komen. Je kunt ons bereiken via mail kawaiikei.nl@gmail.com of via telefoon 0513-631563.
Wat als je het niet eens bent met ons ? Het zou misschien eens kunnen gebeuren dat wij een besluit nemen waar jij het niet mee eens bent.
Als we er samen niet uit komen, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via deze link. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden via deze link. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.